En dag med Linda...

 
Först käkar jag frulle, dricker te och tittar på havet en timma...
 
 
Ibland ritar jag en teckning på morgonen också...
 
 
Sen går jag på morgonyoga på ett asballt ställe...
 
 
Efter det promenerar jag hem och tittar på roliga saker...
 
 
Sen tänkte jag berätta vad jag gör på eftermiddagarna. Men stället jag bor på har brutalt värdelöst wi-fi. Så det blir inga fler bilder. Men, det jag gör är käkar lunch och chillar nånstans. Sen käkar jag middag med folk nånstans och chillar igen... Sen har jag käkat glass två gånger och snorklat en gång. Lekt med minikatt massa gånger och badat en gång... Har trevligt sällskap här. Intressanta människor...
 
That's what's going on...
 
 
Det här är Duma som också bor här...
 
 
Det här är jag i fönstret på min veranda. 
 
 
Linda i sin badrums-spegel...
 
 
Mitt hus.
 
 
Nu gick det visst att få upp små bilder... 
 
 
 
Peace out...
 

Kommentarer
Postat av: Sara

är det ditt hus verkligen?? wooow....

2013-12-01 @ 16:29:57
Postat av: Vix

Wow vad fridfullt allt ser ut kompis. Katten va söt och jätte fint litet hus du bor i :)

2013-12-01 @ 16:59:02
Postat av: anna

Kul o se! :)

2013-12-01 @ 19:57:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0