Frulle i Honkis!

Min rumpkudde! Köpt i Jakarta. Perfekt när man får ont i svanstippen av sitta.
 
 
Ett flygplan! Inte den jag ska flyga med, men ändå. Bad om extra ben-space och fick det på 13-timmar-flighten. Maximal lycka! 
 
 
Sjukt bra. Sjukt bra... 
 
 
Rest sen igår vid lunch... Tydligen morgon nu... 20 timmar to go! Swisch!!!!
 
NAAAAAAAAT!!!!!!
 
 
Fan, jag åkte aldrig till Komodo ju... Och jag skulle ju surfa igen... Och jag ville ha minst en vecka till i Ubud. Och Pangandaran igen. Vad hände... Och jag skulle upp på en vulkan till... Och så skulle jag ju till ALLA öar, jag hann bara tre. Skrattretande liten yta jag rört mig på..
Typiskt. 
 
Anyways. Har varit lärorikt. Klyschigt nog. Bästa resan. På sitt eget speciella sätt. Höga sätt. 
 
 
Nu ska ska jag kissa. 
 
Peace bros
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Lena

Välkommen hem,mamma!

2013-12-10 @ 13:27:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0