Bilder till mina tittare. Titta nu.

Kom på att jag kikade på tempel idag.
 
 
Borobudur. 
 
Borbobuhu igen.
 
Prambanan.
 
Nostalgi och konstigheter. Jag är knäpp i skallen. Ni tror jag skojar. Men nej.
 
Har fått tass-sjukan.
 
Livet på en pinne. True story. When life was good.
 
(Är för jävla bra nu också dock. Men var liksom magiskt just då.)
 
 
 
No sense i denna bildvisning. Typ. Anyways. 
 
Bra grejer händer.
 
 
Hejdå kära tittare!
 
 
 
 
 
Tankar som ekar kvar....:
 
 
-Hello miss, I love you!
-NEJ, DET GÖR DU FAN INTE!!! Håll käften!!!!
 
 
-Miss Linda, massas okey?
-Jo, du har precis pillat mig i rumpan. Men annars var det bra. Tack.
(Undrar verkligen hur det skulle gynna armen btw...)
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0