Dagen då jag nästan åkte.

Dagens outfit.
Här går la jag och fixar frillen.
 
Dagens shopping. Så här gör man när man bloggar. Titta nu på mina saker jag köpt.
 
Min favoritmat. Fesk. 
 
Han är tillbaka...:) Trodde han var död ju.
 
 
Så, idag har jag bokat tåg till Yogja och avbokat det också. Ska till Paradise island imorgon istället.
Det är verkligen svårt att åka härifrån. Men, kommer ha en månad till andra destinationer sedan...
Kommer stanna en natt på ön och sen hänga kvar här veckan ut... Ska på duvtävling med!!!:)
Kommer glädja mina vänner här.....:)
 
Min nya klocka. Titta på den nu. Allihopa.
 
Har kommit på att det är bra med en blogg. Då behöver jag inte berätta så mkt sen. Smart.
Resmedlindapåriktigt.nu typ....
 
Gotta go.
 
Hejdå kära blogg, jag återkommer med mer viktiga bilder i framtiden.
 
Kram till alla som läser och vill ha en!:)
KRAAAAAAMMM!!!!!!!
 
xo oxå liksom
 
YOLO FTW!!!!
 
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Lena

Det är kul att läsa din blogg varje dag.Man är nästan med dig på resan.Ha fortsatt bra tid där o fortsätt visa häftiga bilder. Hej då Mamma.

2013-11-06 @ 14:24:43
Postat av: Martin

Du är cool! I like :)

2013-11-06 @ 14:47:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0