Det ett är ingen vanlig dag.....

Story of today....
Här ligger la ja änna.... Händelserik dag... Funderar på om jag ska börja resa igen... 
 
Sovit snart två veckor utan att veta att min madrass såg ut så här. Troligen därför jag trivs så bra...
 
Båt.
 
Dejtingrum.
 
Dinosaurieägg.
 
MacGyver
 
 
 
Har tappat bort min katt. Hen har inte varit hemma på flera dagar...
 
Fick blodcirkulations-massage av Andy igår. Magi. Men idag är det tillbaka. Tålamod och vila.
Ska köpa det idag. 
 
Hatar rättstavning.
 
Ska dricka melonjuice och rita teckningar idag.
 
Peace bros....
 

Kommentarer
Postat av: anna

Ne de är ingen vanlig daag för det är pysens födelsedag idag hurra hurra hurraaaa!!! Fina bilder btw!:)

Svar: Tack!:)
Linda Sundström

2013-11-05 @ 07:47:23
Postat av: Lena

Pysen ska få Havetsläckerheter på sin födelsedag! Häls.Mamma

Svar: Hurraaaa!!!!
Linda Sundström

2013-11-05 @ 15:58:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0