I'm a feast.

Dagen då jag äter Pringels.
 
Idag känns det annorlunda. Regn. Bed bugs. Kan inte vara på mitt rum för allt gift.
Kliar så in i helvete.
Förstår inte varför jag får mer bett efter att jag till och med sprejat på migsjälv.
Återstår bara att dricka giftet.
 
Allt är grönt här. Skönt. Sköldpaddan oxå. 
 
Min choklad tog slut på två minuter. Wtf...
 
Känner mig som en veteran när det kommer till bed bugs. Ingen panik som första gångerna för några år sen. Lider i lugn och tysthet nu istället. Bara att uthärda och skydda sig. Precis som om sex.
 
Kul skämt.
 
Får se det positivt. Jag matar behövande. Jag är en stor naken buffé som dom fått frossa i på natten.
 
Men nu är det slut på det. Jag ska vara förberedd. Jag ska sätta in mer gift och ligga i bakhåll. Dom ska få smaka på sin egen medicin. Jag ska äta upp dom. Det gäller att vara smart och att agera kvickt. Anfall aldrig i ilska. Invänta rätt tillfälle. Sen....
 
No fear...
 
Let the war begin....
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0