Jag var så lycklig...

Flöt runt i natten i paradiset....
 
 Människor, som gör en glad på riktigt..... Jag kan faktiskt sjunga btw....
 
Lekte med lysplankton tills alla tröttnade på att bada med mig.... Bada FTW.....
Gyllene confetti som lyser som simmande eldflugor, ju mer man plaskar desto bättre...
Maximal lycka....
 
Där står jag och lyckas se rätt cool ut. Like a boss.
 
Jag är himla häftig i djungeln. Ända tills jag trampade på en sten som skar upp foten på mig. 
Körd igen ett par dagar.
 
Tree of life. Och vi.
 
Survival of the fittest. 
 
Top right:
1.Levande chokladtomtar.
2.Världens största tallrik.
3.Beslutsångest.
 
Left:
En bil på Ica Maxi för nån månad sen.
 
 
 
Jag har hittat världens centrum.
Fuck Komodo.
Jag kommer inte hem igen.
 
 
Can you play something with Nirvana?
 
 
Mmmmm.....
 
 

Kommentarer
Postat av: Mormor o Mor

Tack för hälsningen.Kom hem och berätta mer.Simma lugnt!Kram kram från Mormor o Mamma

Svar: Det gör jag snart!:)
Linda Sundström

2013-11-08 @ 13:37:58
Postat av: Martin

Väldigt fina bilder! :)

2013-11-08 @ 13:43:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0