There is something you can not see....

Väntar tills molnen skingrat sig...
Just wait...
 
Den där djuriska kraften i mig börjar vakna till liv.
 
Dagarna utan skor och underkläder är över...
 
Är i Yogja nu och är lite ledsen. Ska gå på upptäcksfärd så jag kanske blir glad igen...
 
Det här kommer bli kul. Snart så... Kan ju inte åka tillbaka till Pangandaran nu liksom. Res lite för fan, det var ju tanken... Rör på din feta röv nu...
 
Res dig. Okej. Sluta tjata. Gör nåt då. Jag ska... Nu.
Okej. Hejdå.
 

Kommentarer
Postat av: anna

Jag går in på din blogg flera ggr om dagen så du vet! :) Imonkväll ska jag till mormor o visa den igen, ska skriva ut från hennes skrivare me! Alltså skriva ut de du skrivit..

Gonatt! :)

Svar: Hurra!:)
Linda Sundström

2013-11-11 @ 22:37:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0