There's a hole on the bottom of the sea...

Gör inte så mycket jag. Tror jag har semester nu...
Amed, Bali. Stendött o rätt okej. Två dagar sen...
 
Paddis!!! En sim-paddis!
Extas. Lyckorus. Paralyserad. Jag alltså, inte sköldis där nere. Nån timme sen...
 
 Sjukt stressig situation. Lika bra o blunda liksom...
 
Mitt nya husdjur!
 
Mitt husdjur från igår. Men jag flyttade idag. Fanns monsterspindlar där oxå...
 
 
 
Kattungar, sköldpaddor och vulkaner. Funderar på om det på något vis kan bli bättre. Känns ganska komplett. Nästan som att jag är nöjd. Inte riktigt som att jag är klar o kan åka hem. Men ganska tillfredsställd. 
Vill bara göra om allt ännu längre och mer. Jag kommer nog aldrig bli klar. Det är underbart att leva.
 
 
 
Finns volontärjobb här.. Samla kattungar och stora katter och lämna in dom på ett hem så dom blir omhändertagna och får mat. Vilket drömjobb. Samla kattungar i en korg...
Om jag gjorde det så skulle jag först ha alla kattungar i mitt rum i några dagar och så lämnat in dom när jag åker härifrån...
 
Sjukt mkt turister här. Åker imon, till nåt mindre.
 
Träningsvärk. Yoga:)
 
Lite svårt att sova bredvid en moské.
 
 
Är på Gili Trawangan btw. En liten ö med massa turister. Svindyrt. Men lite kul oxå. Har ju sett en sköldpadda liksom.
 
Ska äta middag och gå till en reggae bar nu...
 
Hejdå titters...
 

Kommentarer
Postat av: Jasmine Lundvall

Åh vad kul!

2013-11-23 @ 12:40:37
URL: http://jxsmine.blogg.se/
Postat av: Sara

kanske skulle ta och köpa en flygbiljett till bali, typ imorgon =)

2013-11-23 @ 18:32:38
Postat av: Lena

Härliga bilder! Mamma

2013-11-27 @ 10:55:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0