Va fan... Vaknat med en dread lock...

Så kan det gå...
 
Sov 2 h precis.
 
Färd till Jogja idag.
 
För "trött" för att känna något.
 
Lämnar verkligen Pangandaran idag! Trodde aldrig det skulle ske.
 
Bra avslutskväll...
 
Fet jävla street fight dock. Intressant. Inte slåss....
 
Har en ny kattkompis. Skönt med någon som älskar en och kramar en och vägrar lämna mig...
 
Älskar mitt liv.
 
Måste berätta sen om lysplanktonen när jag hinner. Konstig upplevelse... Borde söka för det här. Psyk....
 
Omg. Pain i mitt lilla hjärta. Vill inte lämna alla här. Kanske åker tillbaka. Gråt inte...
 
Om bara Martin var här...
 
Jävla osmidigt o ha en korv i håret då....
 
 
BFF. True love.
 
Tandborstning och fix. 
 
Överlever jag idag så blir det en ny dag imorgon.
 
Peace.

Kommentarer
Postat av: anna

Oo woow, kissekatten gillar dig! Men street fight, vadå?

Svar: M, han gillar mig hur mkt som helst... Han klamrar sig fast när jag försökte lyfta bort honom till o me... Lr hon...?! Var typ 50 pers lr nåt. Tokstollar. Inte kul o se.. Typ en stad mot en annan... Gillar inte när folk ska slåss....
Linda Sundström

2013-11-10 @ 08:59:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0