Äggräddare, djungel och vatten.

 
När hen var ett litet ägg blev hen räddad från att bli uppäten och har fått växa upp i trygghet. Hen är tre månader nu och ska få simma själv i havet när hen är sju månader. Dock kunde hen och hens kompisar fått ha roligare bassänger att växa upp i, men pengar, som vanligt....
 
Jag är glad att det finns människor som engagerar sig i viktiga saker utan egen vinning. 
 
Jag  också glad att katternas svansar inte är avklippta, det är genetiskt.
 
Gränsen mellan panik och adrenalinkick är hårfin.
 
Hoppade från ett vattenfall.
 
Klättat cocospalm.
 
Klappat sköldpadda.
 
Hög på allt.
 
Jag kommer nog inte hem igen.
 
Peace.
 

Kommentarer
Postat av: anna

Göööörfin padda ju!

2013-10-25 @ 12:41:57
Postat av: Olle o Lena

En söt krabat! Hitta en till o ta med hem så kommer du väl hem igen.

2013-10-25 @ 13:24:00
URL: http://lindagoes.blogg.se
Postat av: Sara

otroligt! önskar jag kunde telepatera mig dit också för en stund, hoppat från ett vattenfall...

Svar: Fast det var inte så högt. Två, tre meter typ... :) fast det var mkt för mig...
Linda Sundström

2013-10-25 @ 23:08:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0