Bandung imorgon!


Inte många knop gjorda här inte.... Jetlag. 
Promenerat runt en del, men inte asballt i Jakarta direkt. Slöade hela dagen igår och sen promenad på kvällen till ett mer ballt område... Jalan Jaksa... Hann bli mörkt. Rädd för spindlar ja...
Och idag till en marknad, som bara var en gata med träfigurer och gamla prylar... Svett.
Gått på gatumat med, skitgött. Lär ändå bli sjuk nån gång, så orka försöka vara försiktig...
 
 
Yup, this is a food pic!
 
 
Och en korgbild till mamma!
 
Imorgon drar jag lite syd och lite öst, en mindre stad med bara 8miljoner tror jag. Ska på nån tur tror jag, vulkangrej....
Är en tjej som ska med samma tåg, så vi delar tuk-tuk till stationen. 
 
Varför är alla kattsvansar halva....?
 
Hejdå!
 

Kommentarer
Postat av: pys

Tänk vad många katter du kan fånga i alla dom korgarna!

Svar: Som du kan få äta Pys!
Linda Sundström

2013-10-20 @ 16:40:33
Postat av: Martin

Love nu tar vi det lugnt vid vulkanerna! Jag ar valdigt avundsjuk!! Pussar!!

Svar: Den jäveln var ju avstängd för svavelgalenskap....
Linda Sundström

2013-10-21 @ 11:03:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0