Hong Kong

 
Känner mig bra på att uppdatera! So far.. Honkis nu.
Kollat tre filmer och massa serier.. Hittade en film me min indiske Hawaii-reskompis på flyget, skitkul! Grym film för övrigt..
Vill att det ska bli natt snart, världens längsta dygn. Fast är typ sju på morgonen nu. 
Bestämt mig för att göra morgongymnastik varje dag, kommer inte ha ryggrad för att flyga hem sen annars.
Kort flight till Jakarta kvar nu, ska sitta där o bli matad ännu mer.. Kanske ska kolla i guideboken...
 
Känner mig ensam. 
 
Tråkiga bilder kan man tycka, men dom är väldigt live.
Nästa gång är jag nog på plats.
 
Kisspaus igen! Hejdå!

Kommentarer
Postat av: Martin

Hej! Fin blogg! Gott att se att du har det bra!!
Fortsatt gora ryggovningar sa kommer det bli fint!

Alskar dig!!

Svar: :) Bergsget. Ta me en cykel upp på berget så du kan få fart hela vägen hit!
Linda Sundström

2013-10-18 @ 04:48:10
Postat av: Vix

du är inte ensam, vi sitter här bakom en dataskärm och är med dig på allt du gör :) så uppdater hela tiden. ska bli jätte skoj att följa dig vännen. hoppas flyget ändå gick ok, trots ryggen.

2013-10-18 @ 11:08:38
Postat av: Sara Sundström

Fett flygplan ju!! Välbeprövad modell det där, det är lugnt! Flög första gången 1969.

Svar: Fast det tröstar inte när man tror man ska stryka me liksom...:)Va inte den ja flög me, jag kom dit i en sån, och sen nån mindre sista biten. Gick faktiskt bra, jag va inte så jätteskraj...:)
Linda Sundström

2013-10-18 @ 20:45:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0