Något hände...

Intressant foto.
 
Hamnat i ett tempo som inte går att ta sig ur.
Lika bra att stanna.
Bor väldigt bra.
Gillar staden.
Indoneskompisar.
Min kropp tål inte maten här. 
Surfandet går framåt. Börjar få kläm på det.
Brännmaneter gör ont. Som fan.
Böngröt är gott.
Åkte nästan till Thailand.
Inga skor sen 21/10.
Myggbett över hundra.
Lite ledsen att folk försvinner.
Sjukt trött.
Ska köpa ett ritblock imorgon.
Jag är inte rädd för vågor längre.
Min katt gillar mig inte så mkt.
Det blev inget sandslott.
Jag ska drömma inatt. 
Människor är olika. 
Jag ska bo här.
Easy to go, hard to leave.
 
Jag lever ganska hälsosamt. Kan ta hand om mig själv, nästan. Fast fortfarande någon som tvättar åt mig.
Jag älskar mitt liv, så jag ska ta hand om det.
 
Ska visa dom där jävla vågorna imorgon.... 
 
 
Godnatt världen.
 

Kommentarer
Postat av: Camilla

Åååå underbart! Jag vill vill vill! :)

2013-10-30 @ 21:34:06
Postat av: vix

Det låter ju som du har de helt underbart :) fan vad skönt att höra kompis :) jag vill oxå lära mig surfa, men är haj rädd, så akta dig för hajar, har hört att dem gillar surfare.jag vill ha hem en hel Linda :D

Svar: :)Finns inga farliga här typ, värre med maneter... Idag ska jag bli ännu bättre!:)
Kram!!
Linda Sundström

2013-10-30 @ 21:41:00
Postat av: Lena

Skönt att höra att du har det bra! Mamma

Svar: Bara bra!:) Ni med va?
Linda Sundström

2013-10-31 @ 10:04:45
Postat av: Olle

Jo vi har det bra, så bra man kan här i höstrusket, blåser o regnar mest hela tiden. Blev utkallad på sby sitter på hotell i Oslo
Ska flaxa här i morgon tillbaka till Djupvik i morgon kväll så kommer mamma upp över helgen. Vi har fått tretton ton grus utspritt på infarten i Djupvik, blev riktigt bra! Nu blir det lättare o skotta när snön kommer.
Ha det bra! Kram Pappa

Svar: Skönt o höra! Men tretton ton... Det är ju skitmkt... Lite mer som en grusplan ist för skog nu?:)
Linda Sundström

2013-10-31 @ 21:10:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0