På väg!!!! :)

Här sitter la vi änna!
 
 
Tja bloggen. Jag har en blogg nu, sitter i London o väntar på min nästa flight...
Ätit en fralla och allt känns skapligt.. Två timmar kvar och jag vill bara få sova. Tre h i natt bara.
Har inte så mkt och berätta än, men jag undrar vem Uncle Sam är....
Piloten sa välkommen till London och speciellt till Uncle Sam...
 
Har en natt bokad i Jakarta sen, smart drag!
Har en flight på 13 h nu sen en på typ 4-5... Tur att jag älskar att flyga. Tur att jag älskar trånga utrymmen, turbulens, lock i öronen, dödsrädsla och träsmak i röven, Så jäkla tur!!!:)
 
Längtar tills det positiva kommer.. Snart... Snart ska jag jaga varaner...
Det kommer bli awesome...
 
Måste pissa, peace out!!!

Kommentarer
Postat av: emma

Ååh vad kul med en blogg. Skriv flitigt :) åååh, snart är du i värmen. Ofattbart!:) han kanske trodde att grodan heter uncle sam. Känns rimligt. /e

Svar: Skriver för flitigt känns det som...?Antagligen va det väl Lillgrodan han menade...:)
Linda Sundström

2013-10-17 @ 11:55:36
Postat av: Camilla Nordin

Häftigt !!! Jakarta verkar grymt .. Du listar nog ut de ,, själv sitter jag å glor på havet från mammas altan på Bang Por för 4 dagen .. Den där träsmaken är på väg att släppa nu , det tar fler å fler dagar ju äldre man blir. Låter ju som man är skitgammal , men det är jag inte !! Ha en nice resa !

Svar: Ja shit alltså, kan knappt gå rakt än och värker i bakre delar...!Låter nice me Thailand, har sett nice bilder du lagt upp!! :) Enjoy!
Linda Sundström

2013-10-17 @ 12:54:21
Postat av: Vix

ÅÅÅÅÅÅ så skoj skoj skoj med en Blogg. säger som Emma uppdatera flitigt. vi vill veta allt.
Puss på dig och Lillgrodan!

Svar: Puss tillbaks!! Herregud. Jag är en bloggerska! Så inte Lindaigt liksom...?!:)
Linda Sundström

2013-10-17 @ 14:27:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0